„Asszem ilyen se volt még: e-mailben várja a széttépett reptéri buszjegyekről készült fotókat a BKK, miután fél éven át árulták a jegyet a nem közlekedő járatra!” – írta néhány napja a Facebookon Vitézy Dávid, a Budapest Fejlesztési Központ jelenlegi, és a Budapesti Közlekedési Központ egykori vezérigazgatója.

Az ügy előzménye, hogy a BKK a automatáiban sokáig lehetett jegyet vásárolni a 100E Repülőtéri járatra, ami a koronavírus miatti drasztikus légiközlekedési ritkítások miatt nem is járt.

[kapcsolodo]/eljarast-inditott-a-fovarosi-kormanyhivatal-a-bkk-val-szemben-a-repteri-jarat-jegyertekesitese-miatt/[kapcsolodo]

A társaság most az kéri, hogy aki vett jegyet az ideiglenesen nem létező járatra, a következőt tegye vele:

ketté kell tépnie a visszatérítendő 100E Repülőtéri vonaljegyet, figyelve arra, hogy a jegyen lévő sorszám látható maradjon;

a két jegydarabot egymás mellé helyezve, de egymástól jól elkülönítve kell lefotózni;

ha a jegy első oldalán valamiért nem látható a sorszám, akkor a jegy hátoldalán levő sorszámot is le kell fényképezni;

a fotót csatolni kell a bkk@bkk.hu címre küldött kérelemhez.

Sem a közlekedési szakértő, sem a kommentelő utazóközönség nem pontosan érti, hogy mi szükség az amúgy is érvénytelen jegyek kettétépésére és a furcsa kirakózásra.

Az üggyel kapcsolatban kerestük BKK sajtóosztályát, amint válaszolnak, cikkünket frissítjük.

[kapcsolodo]/elfogadjak-az-ellenorok-a-hibasan-nyomott-bkk-jegyeket/[kapcsolodo]

A fényképek feltöltője és a cikk írója